Adi Turbo Acasa - Aditurbo

+4 0554 222 444

Możesz zadzwonić w każdej chwili na dodatkowe informacji

Online service

Friendly customer care to be at your service

High Quality

Best value for what you pay at the lowest price

Witamy w sklepie internetowym ADIturbo.

Tutaj można znaleźć Central montaż turbosprężarki (zestaw) do naprawy samochodu. Jesteśmy najlepszym rozwiązaniem. Centralny zespół jest w pełni wyposażone. Nasze piosenki przychodzą gotowe zmontowane. wyważone i sprawdzone banki specjalistyczne. Poprzez zastąpienie starej turbiny, aby ten nowy.

Nasza firma zajmuje się importem bezpośrednio z Zgromadzenia Środkowej turbosprężarek.

Oto przegląd trzeba użyć dwóch opcji wyszukiwania

  1.      Marka pojazdu silnikowego --- --- --- Model Moc (kw) --- --- Numer części roku .-
  2.      OEM numer katalogowy lub numer (Punkty różowy lub niebieski)

 

Nie wahaj się skontaktować się z nami za wszelkie występującego problemu.

1 Marka turbo: K

 

2. Sprawdź, turbosprężarkę: Mitsubishi

 

3. Znak turbosprężarka: GARRETT

 

4. Turbo Marka: IHI

 

5. Turbo Marka: KKK

 

6. Turbo Marka: TOYOTA

 

 

Jak co przy wymianie turbosprężarki - turbiny obrażeń nowych lub regenerowanych

Podczas montażu turbosprężarki, specjalisty lub usługi, które montuje turbo musi być zgodne z następującymi przepisami technicznymi, aby zapewnić pomyślne zakończenie operacji:

  • Aby sprawdzić poprawność działania układu smarowania silnika, zawiera pompę oleju, przyłącza i rurociągi zapewnić cyrkulację oleju do iz turbo. Ciśnienie robocze w systemie musi być minimum 4 bar.


 

  • Upewnij się, że obwody wejściowe oleju i odpływy są czyste i bezpieczne.


 

  • Rury zasilające i odpływ powinna być umieszczona w taki sposób, aby minimalizować przenoszenie ciepła z kolektorem wydechowym i innych źródeł wysokiej temperatury.


 

  • Wymianą kanałów jest zalecane, ponieważ często są one podłączone do twardych cząstek węgla i oleju.


 

  • Węże z tworzyw przypadku należy sprawdzić, czy nie są uszkodzone i hartowane lub nie wrapper cieńsza.

  • W przypadku rur metalowych, nie powinna być ograniczona, ściskanie lub uszkodzona.


 

  • Niektóre przewody doprowadzające olej posiada uszczelki, które pozwalają tylko wielokrotnego użytku wąż repozycjonowanie. Sprawdź, czy instalacja musi uszczelnić, tak że nie ma kawałki węża kompletnego bloku.


 

  • Uszczelki mogą powodować problemy, gdy używane niewłaściwie lub układ dolotowy wydechowy oleju turbo. Zidentyfikować problemy, gdy używany jest olej uszczelka rury wytłaczane, połączenia są uduszona. Zabrania się stosować silikon do uszczelniania połączeń wlotowe i wylotowe oleju. Gdy tego rodzaju w oleju wlotowego strumienia oleju według jednego lub większej liczby obozie zostanie zablokowane lub przerwany. Przepływ oleju i ciśnienie mogą wymusić materiałów w łożyskach, które mogą powodować ścieranie. Jeśli centrum osady mieszkaniowe mogą rozszerzyć na tyle, aby zapobiec produkcji ropy naftowej.

  • Turbosprężarka powinny być wstępnie smarowane uważając, aby nie blokować.

  • Powietrze musi być filtrowane pochodzące z otwartych obwodów. Rura spustowa jest odłączone od turbo, gdy silnik jest wzmocniony olej wycieka z obudowy kotła. Wyciek oleju wskazuje na stały brak pęcherzyków powietrza z układu smarowania.


 

  • Specjalista musi upewnić się, że smar jest czysty i działa optymalnie. Jeśli to możliwe, filtr oleju muszą być wypełnione czystym olejem, aby zminimalizować czas rozpoczęcia

Nie wahaj się skontaktować się z nami za wszelkie występującego problemu.